Fy fann va jag e tråkig!

Men det har sina orsaker. Jag har sjuuuukt ont i ryggen/benet! Jag har varit hos läkaren idag och hon konstaterade att jag hade ischias (hur det nu stavas). Jo tack, det har jag allt märkt. Jag blev sjukskriven och ska ta kontakt med en sjukgymnast. Att stå upprätt är ganska okej, ialla fall en liten stund. Men att böja mej, sitta, gå, klä på mej, ligga ner osv gör ont... Alla rörelser gör i princip ont! Stefan bromsade in lite för snabbt med bilen idag och jag vart asförbannad. Inte på honom egentligen, utan för att det gjorde så jä...la ont! Förlåt älskling!
Så ligger det till...

Ta hand om er!
Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0