<------- Julafton ----->

Julen firade vi hos och med Stefans föräldrar. Det var lugnt, trevligt och mysigt! Jätte god mat och sjukt mkt julklappar! Kommer man att bli värre för varje år som går? Med inköpen av julklappar menar jag... I så fall vet jag inte hur det kommer att gå, för barnen hade berg med klappar runt sej! Nästa år försvinner dom väl i massorna! Man kanske borde tillägga att det bara var klappar från oss som var där + Stisses mormor som skickat med precenter för barnen att öppna på självaste julafton. Nicole hade inte ro att öppna sina men både Jamie och Stella var i extas! PRESENTER!!! Pappret slets av och jag och Stisse gjorde vårt bästa att hinna se vem dom fått vad av! Nu överdrev jag lite.. Men nästan så var det! Alla tre fick otroligt fina men framför allt bra saker! Jamies favorit var helt klart en cd freestyle som han fick av Mia och Leffe. Det lyssnades på massa hård rock och lite Sune. Sen uppskattade han ett "rums-larm" som ska hålla systrarna borta från hans rum =D 
Stella och Nicole tjivades om alla kläder och alla leksaker! Det är väl bra betyg? Jag och Stisse fick en filmkamera! Vi har pratat om att köpa det länge men det har inte blivit av. Vi har ju velat föreviga framsteg som barnen gör på film och visst, man har mobilen och film-funktion kameran men det blir ju inte särkillt bra. Men nu ska det filmas! Massor!! Tusen tack Mia och Leffe! En annan julklapp vi verkligen är tacksamma för är sovmorgonen vi fick i morse! När Nikki vaknade, trippade Mia in och hämtade henne så att jag och Stisse fick sova vidare! Trots att jag inte drack en droppe kvällen innan kände jag mej bakis när jag klev upp! Konstigt att man inte "klarar av" en sovmorgon längre... Min personliga favorit present var en av dom jag fick av min favorit man... Älskade Stefan hade köpt en locktång som jag hade önskat mej! Tack älskling!
 
I morgon ska vi till Mia och Leffe igen. Då ska resten av släkten dit oxå! Det är lite pusslande när man är så många som vi är. God mat och trevligt sällskap och lite mer presentöppning! Jag är sjukt nöjd med alla presenter vi har köpt i år! Trots att det blev lite i sista stund pga ryggen så hittade vi fina och bra saker! Man vill ju ge bort saker som man faktiskt skulle vilja ha själv!

På måndag ska vi till min mamma. Då blir det ännu mera mat, trevligt sällskap och presenter. Tur att det är ett helt år till nästa jul! Förtsätter man så här blir ju ungarna bortskämda små monster!

Här kommer ett par bilder från den senaste tiden!
Det har ju hänt en del sen sist!


Jamie har fyllt 8 år!


I väntan på gästerna pusslade tjejerna!


Spännande med kalas!


Strike a pose!


Nikki tog över Leffes tårtbit!



Molly blir bortskämd i mammas sällskap!


min vackra mormor!


Mia, Fia och Stella!


BUS!


Efter kalaset var det läxläsning.
Man kan inte ha roligt jämt som Alfons farmor sa!


Min älskling kom hem med världens finaste ädelgran!


Jamie och granntjejen gjorde en snögubbe med familj!


Jag har fått förklaringen till varför tjejernas garderob är så rörig trots att jag plockar och fixar där hela tiden!
 


Stella bygger halsband!


Familjen klär granen tillsammans!




Nikki tyckte att det var lite svårt...




Eftersom att Jamie är längst fick han uppdraget att klä övre delen av granen.
Det tyckte han kändes "vuxet"




Bellie och Ja!



Mina flickor!


Bästisarna!


Fina ni!


Julafton!


Dessa två hittade godisbordet före dom sa -hej! (Nästan iaf)


Vår fina fina kille!


Myyys!


Nikki älskar tomtar!
Det ruffsiga skägget killades något förfärligt på denna!



Skål!


Tittar på Kalle och myser!


Där kommer tomten!


Ho, ho! Finns det några snälla barn här?


Vår fina tomte med MASSOR av klappar!


Nikkki tyckte att tomten var en läskig gubbe!


Tillslut vinkade hon lite!


Den här tuffingen var inte rädd!


Modig som alsrig förr vågade han till och med sitta hos tomten! =)
Nja, det var inte riktigt så...
Vi försökte övertyga tjejerna om att tomten var snäll och dom litar ju blint på sin bror...
Hur som helst hjälpte det inte...


Superglad över nya freestylen!


Rock ska det va!


Den här tussen kände inget behov av att öppna paket!


Lera är kul!


Ryggen värker och ögonlocken kan knappt hålla sej uppe längre så nu är det dax att avsluta här.
Hoppas att ni alla har haft en fantastisk jul!
God fortsättning!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0