Idag gick vi upp tidigt!

Vi åt lite frukost och sen gick vi ut! Härligt väder! Vi gick till skogen där vi höll till ganska mkt i sommras. Det var jättemysigt! Nicole bar jag vilket kanske inte är det ultimata men vagnen gick inte att ta med in så långt. Stella åkte kana på rumpan och hittade bajs att stirra på ett tag. Sen hade vi med oss en spade som som hon sysselsatte sej med en lååång stund! Jag längtar lite till våren när man slipper alla dessa overaller, sockar, vantar och mössor. Jag njuter av vintern men stackars Nikki som är så rörlig innomhus blir ju som ett paket i alla kläder.



Bilder från igår!


Här hade dom roligt! Busungar!


HOPP!






Nu ska jag fixa lunch till mej och Stella!
På återseende!
*kram*


Kommentarer
Postat av: Johanna - Max mamma

Hej Tina!!

Ååå vad jag älskar din blogg.

Du skriver så galet bra.

Den får mig tom att vilja flytta hem till dig!

Vill också krypa ner i din soffa och mysa äta mig middag och sist men inte minst FIKA!!

Så nu tycker jag att det är dax för oss att ses.



Så nu bjuder jag över dig och tjejerna på fika!

Vilken dag skulle passa er bäst?

2010-02-16 @ 16:39:41
URL: http://ginnsy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0