Ingen uppd. igår!

Det var full rulle från morgon till kväll så jag varken hann eller orkade med en uppdatering!

Stisse kom hem tidigare från jobbet och då passade jag på att gå ut en lååååång promenad med Molly! Det var jätte skönt att ta en promenad ensam då tjejerna fortfarande är pipiga sjukisar.
Det var ju som alla vet svinkallt igår men oj så härligt det var att promenera i solen! Försökte mej på att gå i skogen! Vilket var ganska korkat... Jag pratade i telefon så jag hade annat i tankarna, en bit in inser jag att det är alldeless för mkt snö! Det spår vi gått i tidigare var ju igensnöat (SÅKLART). Lilla molly hoppade i mina fotspår men sjönk ändå så att bara nästippen syntes!

När jag kom hem tog jag en lång skön dusch och hoppade sen i kläderna. Efter det mötte upp min syster Sandra och promenerade ner till doktorn på ett litet läkarbesök.
När vi kom hem vart det en tidig middag och sen bar det av till Jamies dansuppvisning! Å va glad han blev att se alla! Han visste ju inte vilka som skulle komma så när halva släkten dundrade in tappade han hakan!! Själva uppvisningen var jätte kul! Jag blir så imponerad och stolt när jag ser min underbara unge! Fina Mia hade tagit med sej sina fantastiska bullar men eftersom vi var så många beslöt vi oss för att åka hem till oss och fika!

När vi kom hem åt Jamie sen middag innan vi dukade fram fikat. Sen var det bullkalas! MYYS!
Sofie stannade kvar hela kvällen och sedan hela natten! Hon ligger faktiskt fortfarande och sover. Skulle jag oxå göra om jag hade möjlighet. Nikki vaknade till igår runt 22 och hade 39.9 i feber. Hon var alldeless matt i kroppen och innan alvedonen kickade in låg hon bara i mitt knä helt stilla och tittade på mej med trötta, matta ögon. Det rosslar när hon andas och hon är så täppt i näsan att hon inte kan suga på tummen heller. Natten har varit jobbig för henne och då automatiskt för mej och Sofie, som roffat hade åt sej Stisses sänghalva. Stisse hade intagit det som skulle komma att bli "lyxplatsen". Soffan. Där fick han sova ostört...
Nikki har nämligen gnällt till och från hela natten. Försökt snutta på tummen men gett upp när hon insett att hon inte får luft. När väckarklockan ringde i morse fick hon börja dagen med en liten cocktail.
Alvedon, nässpray och hostmedicin. Efter det ville hon bara sova. Skrutt unge!

När hon somnade om fixade jag en matsäck till Jamie som ska åka skridskor med skolan idag!
Han vart sååå nöjd med det han fick med sej! Stisse började senare idag så Jamie fick skjuts. Vilket var tur då han nästan sjönk genom golvet när han satte på sej sin tunga ryggsäck! 
Hade han fått välja själv hade hela hockeytrunken varit med! 
Han ville så gärna att Stefan skulle följa med och åka igen men idag kunde han inte ta ledigt tyvärr.

Nu vaknade Sofie. Jag ska duka fram mysfrukost!
På återseende kära vänner =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0