Låååång dag!

Efter en morgon då allt var lite krångligt kom vi iväg till Therese och co. Vi skulle stanna på vägen och köpa med oss något till fikat. När vi stannat utanför affären inser vi att vi har åkt ifrån allt vad pengar och kort heter. Hem igen, springer fort in och hämtar börsen och springer fort ut igen. Tillbaka till affären, springer , springer, springer, som en yr höna irrar jag runt med en lista i huvudet. Perfekt! Dom har passat på att göra om i affären! Dom har flyttat allt jag vill ha! Jag hittar allt och ingenting. 20 minuter senare sitter vi i bilen med Semlor, dellibollar, chokladmuffins med fyllning, en blomma till Therese och lite till vi egentligen inte behövde men som jag fick med mej på vägen... Hjärtat bankar hårt av stressen trots att detta ska vara en mysig dag med våra vänner...
Men men, väl framme gick vi husesyn och sen brassade vi lunch till barnen. Dom var mer intresserade av att leka så lunchen var snabbt avklarad. Efter det andades jag nog för första gången idag! T&P bor jätte fint. Men huset har ett STORT minus. Det ligger för långt bort från oss...

På eftermiddagen har vi myst och lekt med tjejerna. Tjejerna badade tillsammans utan att någon av oss satt med i badkaret för första gången. Nikki sitter så stadigt nu att det faktiskt funkar bra. Jag eller Stisse satt med halva överkroppen i för att vara på den säkra sidan. När badet var avklarat tog vi varsin tjej och borstade tänderna och satte på pyjamasar. MYYYYS!
Nu väntar vi med spänning på hockeymatchen som börjar klockan 21!
(Stefan väntar med spänning! Jag själv är så ointresserad som man kan bli. Men jag ska göra ett försök att vara en bra tjej som engagerar mej och glädjs över det som glädjer honom. Får se hur det går...)

Nu ropar soffan på mej!
Ha en fantastisk helg!


Ps.1 Tack för tipset på bilbarnstolen Linda! Den verkar jätte bra & är en av mina favoriter hittills!! 
jag har hittat tester där den fått dåliga betyg men som jag nämnde i förra inlägget så har jag även hittat tester där den legat i toppen! Ds.

Ps.2 Therese, du vet att jag är lite av en trädkramare! Jag har hela garderoben full av ulltrosor och jag letar febrilt efter nakenhavre i varenda affär! En sak du inte vet är att din mamma är min bästa vän! Ds.


Kommentarer
Postat av: linda

stolen finns på kamanj på barnenshus nu.. den kostar 2195:- ska gälla tills 28/2 i färgen Genny.. så långt lagret räcker :) kolla deras hemsida.. kram på er <3

2010-02-19 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0