Livet är en fest!

Å vi är bjudna!
Fasen va sjuka vi är! Trodde att Stella var på väg åt rätt håll men näe... Jag själv känner att det är på G. Ont i varenda led... Det suger! Grabbarna i familjen är vad jag vet fortfarande friska. Får se när dom kommer hem sen!

Men nu är klagovisan slut!
Jamie hade haft jätte bra på sin skridskodag igår! Det enda som låg kvar av matsäcken var ett päron. Han har känt så lugn och harmonsik de här första dagarna. Undrar vad det kan bero på! I vanliga fall brukar harmonin komma efter han fått det "obligatoriska" migränanfallet men till&med det har uteblivit. Inte mej emot! Det innebär att vi "tjänat" en dag! =)
Nu ska jag återgå till mina sjuklingar!

Tack Linda och Camilla för era krya på er hälsningar! Vi hälsar samma sak tillbaka!

*KRAM*


Ps. Kan man ansöka om att bli sponsrade av Lambi? Här hemma är det nämligen en rykande åtgång på papper och näsdukar! Ds


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja bli sponsrad av Lambi vore verkligen något ;)´

Hoppas att du klarar dig undan att bli sjuk, blir ännu jobbigare att ta hand om små sjuklingar om man själv inte känner sig OK!

Hoppas Stella vaknar piggare imorn och med matlust.

Kram!

2010-02-24 @ 21:17:10
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0