Mätt och belåten!

Eftermiddagen har varit fantastisk! Vi åkte som sagt hem till Mia och Leffe och blev bjudna på världens godaste spagetti och köttfärsås med fetasallad och butiksbakat bröd. Det var huuuur gott som helst! Det tackar vi för! Jamie åt som en hemlös! Han hade ju åkt skridskor hela eftermiddagen så det var kanske inte så konstigt!

Han var mer än nöjd med att Stisse kom och åkte skridskor med honom och hans klass!
Stisse har ju minst lika roligt vid såna tillfällen så han var väldigt nöjd han oxå!
Men en sak gjorde mej lite besviken...
Han kom ihåg att ta med sej kameran men inte att ta bilder...
Eller jo, 2 st när dom fikade efter att skridskoåkningen var över.. Toppen! Men men, det går fler tåg! =)

Nu ska vi gosa ner oss i soffan och mysa! 
I morgon är det fredag! Vi ska äta och dricka gott! Sen är jag sugen på ett sällskapspel oxå!! 
Men jag blir nog nerröstad av resten av familjen som hellre hyr film.. Vi får se hur det blir!

Här kommer hela 2 bilder från Jamies "efterskridskoåknings-fika" =P



Min fina trötta kille med riskaka i hela munnen!








*KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0