Mera bilder! =)

La över alla bilder från kameran oxå! Här kommer några!


Här är det svävande gemet jag berättade om! Från exprimentlådan!


Nikki äter päron!


Gott!


Bus!


Mina fina tre!





Molly i full fart!





En av mina vackra systrar!


Bebis hästen!


Jamie lagar mat! Korvstroganoff på menyn!


Jamie har spökat ut sin lillasyster....


och sin hund! Han tror att hon fryser =)


Hon tyckte att det var ganska mysigt... Sen skulle vi äta och Jamie hämtade sällskap till Henne så hon inte behövde ligga där själv..


I tur och ordning gav Jamie oss massage med elvispen. Hans egna påhitt... Sjukt skönt!!!





Fina unge!


Stella fixar brorsans frisyr!



Badbrudarna!





Hahhahah! Fina Sofie!


Jamie och Sandra!


Stella hjälper till att mata Nikki!


vackra bebis Thea!


Stellas tuffa fästman!


Adrian!


Syskonen Mile.... får kanske ingen mat hemma =P


Nu har vi lekt så mkt att det är dags att vila lite...


Allt för idag!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Tess

ååå fina barnen!! såg att det var körv på menyn, gött;)

2010-02-04 @ 11:51:54

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0