Min dag!

Började med en liten sovmorgon då tjejerna varit uppe och hostat länge igår kväll.
När vi vaknade var tjejerna sämre än någonsin så jag ringde VC igen. Fick tid ca. 13. Resultatet vi fick var att både jag och Bella bus hade VIRUS. Nikkis dom fick vi ju redan igår då Stella enligt VC var för pigg för att vara värd en läkartid.. 
Hon har haft feber i en vecka så detta känns som never ending story!
Precis när vi var klara på VC mötte Stisse och Jamie upp oss och sen åkte vi och handlade fredags-mys.
Middag idag vart en enkel men jätte god kyckling gryta med ris.
När vi satt oss till bords så bryter familjen ut i sång! "JA MÅ HON LEVA..." Å va fina dom är!
Eftersom alla vi är sjuka är det planerade kalaset inställt. Men att bli firad för av dom man älskar mest i hela världen var underbart!
All min kärlek till dom!

Igår stod jag i köket nästan hela em och kvällen! Först gjorde jag pannbiff, potatis och sås till middag. Självklart med sylt och saltgurka till oxå! Det var supergott! Sen hade jag fått för mej att baka kärleksmums. Inte i normala mängder heller utan 3 plåtar skulle jag göra! Resultatet var uppskattat av Stisse och Sofie men jag själv vart inte nöjd. Jag tror inte att just det bakverket är min grej. Eller jo, när Mia gjorde dom var det gudomligt gott! Tror att hon använde äkta choklad i både smet och glasyr medan jag gjorde helt enligt vanligt recept. Det var STOR skillnad!

I morgon ska vi eventuellt åka på bokrea. Beroende på hur tjejerna mår förstås. Jag hoppas på att hitta massor av böcker till hela familjen! 


Nu ska jag bli ompysslad här hemma!
Ha en fin kväll!
*KRAM*
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0