Mysdag!

Idag har jag faktiskt städat Jamies rum. Han är ganska duktig på att hålla ordning själv men eftersom vi stor rensat/städat hela lägenheten ville jag att det skulle vara fulländat =P

Det är helt tomt i vardagsrumsfönstret. Ser jätte trist ut men vår kära lilla Nicole drar och sliter i det mesta och hennes armar måste vara magiska så långa som dom kan bli när ingen ser på! Vi har egentligen inte flyttat bort så mkt utan försöker lära henna vad som är okej att pilla på och inte. Men dom stora tunga krukorna vill jag inte att hon lyckas få över sej. Här om dagen fick jag tag i henne och krukan i sista stund. Skyndade mej fram och tog tag i krukan som hon hade ett stadigt grepp om och får syn på att hennes fötter lyfter från golvet!!! Med kraften av bara sina händer och armar HÄNGER hon i krukan! Jag var rädd att hon skulle släppa taget utan att ha fötterna tillbaka i golvet och balansen på plats. Jag kunde ju inte släppa krukan så jag hade bara en hand över... Jag tog tag i hennes nacke! Haha! Inte hårt såklart men jag fick lixom inte tag någon annanstans! Hon ställde ner fötterna och återfick balansen direkt så det gick bra. Hade ju inte kunnat hålla upp henne i nacken iaf så jag vet inte hur jag tänkte. Det gick så fort!

Idag har vi varit hemma hos Fia och Fredrik! Fia och Fredrik har blivit sambos och vi var överbjudna på fika och husesyn. Dom bor jätte mysigt! Stor och härlig lägenhet! Stella tycker om Fias kanin! Hennes nyinskaffade hamster var lite obehaglig... Tror att hon är en tjej som gillar större djur. När min kusin hade kattungar senast tyckte Stella att det var sådär. Dom äldre katterna var roligare.  

I morgon kommer älskade Jamie hem! ÄNTLIGEN! Å va jag saknar honom! Stefan är ledig och vi hämtar honom direkt när skolan slutar! Vi ska ha en mysmåndag! På middagsmenyn står hel kyckling, klyftpotatis och sås! Jamie kommer bli glad! En av hans favoriträtter!

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0