Mysdag!

Idag har vi haft mysigt! På fm gick jag, Sofie och tjejerna till stallet. Molly oxå såklart! Stella är så vansinnigt förtjust i djur. Speciellt hästar! Det var bara 3st inne just då så vi gick från box till box. Tittade, klappade och...

PUSSADE!
Hon ville aldrig gå där ifrån!
Nikki sov under hela besöket så vi ska ta oss dit i helgen igen. Då är nog fler hästar på plats och Nikki får vara med och titta!
Sen gick vi hem och åt lunch. Nikki var vrålhungrig och åt en stooor portion biff stroganoff. Sen deckade hon igen. Hon håller på att få sina framtänder så hon sover mest just nu. Hon har inte fått feber eller så utan sover bara lite mer när bissingarna är på väg ut.

Sofie och Molly håller inte på att få tänder men...

Dom var trötta ändå...


Idag saknar vi Jamie här hemma! Stella har pratat om honom jätte mkt!
"hämta Mejmi i koolan" (Hämta Jamie i skolan) avbryter hon mej titt som tätt...
När jag förklarar att han är hos sin pappa svarar hon "Nej Mejmis pappa! Hämta Mejmi i koolan"
Det är inte så lätt för henne att förstå såklart...

Förra helgen hade Jamie match. Jag glömde kameran så det blir mobilbilder...

Suddig, men där är han med pucken!


Poser =)


Dom tackar för en god match! (som dom vann!)

Lite bider från de två senaste veckorna:

Stella spanar på traktorn som jobbade utanför oss.


Nikki var vaken (för en gångs skull) och tittade oxå på traktorn!


Vår lilla konstnär Stella berättar att hon målat en fågel!


Sen målar hon en bajskorv.. Hästens bajskorv...


Wiee! Gunga är skoj!




 

Nu ska jag se sista Johan Falk som vi har hyrt!
fler bilder kommer sen!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0