Nu är det kväller!

Jag minns en period då det alltid var filmer på tv... Onsdagsfilmen, fredags premiären osv.
Vart har det tagit vägen? Det är mysigt med film! Idag var det bara skit på tv. Trist. 
Stefan kom hem tidigt från jobbet idag så hela familjen gick på långpromenad idag (-Jamie som är hos sin pappa). Vi var ute i det härliga vädret närmare 2 timmar. Hur mysigt som helst! Latmasken Nikki sov nästan hela tiden. Stella däremot, hon gick och gick och gick! Vi hade med oss min systers hund för hon skulle iväg en sväng idag. Solo som hon heter, är inte lika sprallig som våran Molly så stella fick hålla i kopplet. Hon var så stolt och ropade hela tiden så att vi skulle titta! Vi gav henne massor av glada utrop -Å va du kan! Du är så duktig! Tänka va du har blivit stor nu och kan gå ut med hunden! Hon var så stolt där hon gick brevid mej med kopplet i handen! Gullunge!
Jag längtar efter Jamie nu. Veckan är snart slut och den härliga måndagen kommer allt närmre. Varannan måndag känns trist & ledsam.. Å varannan är underbar! Ni förstår vilken som är vilken antar jag...

Jag fick en jätte fin och klok kommentar av någon som kallar sej "småbarnsmamma".
Tack för dina ord! 
Tror absolut att det ligger något i det du säger!
Jag blir nyfiken på vilka ni alla är.. Ni som läser min blogg..
Tycker att det är roligt och smickrande att ni uppskattar läsningen så mkt att ni kommer tillbaka! ;) 

Jag skriver ju främst till mina barn. Dom ska få läsa om vår vardag när dom blivit stora nog att uppskatta det. Försöker lägga in massor av bilder så dom ska kunna se hur alla vi såg ut. Hur klädmodet och olika stilar passerat genom åren. Hur sättet att tänka och vara skiljer sej från nu till då... Jag hade tyckt att det var jätte roligt om min mamma hade gjort så till mej! Den dag jag beslutar mej för att sluta skriva här ska jag printa ut alltihop (inklusive kommentarerna) och göra en bok till varje barn tillsammans med ett personligt brev som jag och Stefan knåpar ihop!




Mina fina tre!!




Näe, en kopp te till på det här!
Godnatt alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0