Nu är vi hemma!

Den här dagen började klockan 05.50 när Stefans väckarklocka ringde. Å ringde, å ringde... Jag och Nicole vaknade men det gjorde inte Stisse. När jag med arg röst bad honom stänga av den påstod han att den "hängt" sej. Min gissning är att han tryckte på baksidan av telefonen eller inte tryckte alls. Varför han ställde klockan kan man fråga sej... JOOO, FÖR DET ÄR JU OS! Det är anledning nog att väcka hela huset 5.50 en lördag. Vi steg upp och väckte Stella på en gång oxå. Vi hade en fullspäckad dag och det passade bra att hon klev upp tidigt så hon skulle hinna sova middag innan vi skulle iväg. När jag kom in till henne kan hon knappt öppna ögonen. Ögoninflamation! Bar in henne i badrummet och tvättade av henne. Efter det ville hon mest ligga i soffan och mysa men det vill hon jämt. det kom heller inget mer kladd i ögonen. Inte för ens vi kom hem till Mia och Leffe. Vi hade ringt och berättat om inflamationen men dom tyckte vi skulle komma ändå och det gjorde vi. Vi firade Leffe som fyllde år och vart bjuda på massa gott fika! Efter det åkte vi till Johanna och Christopher på middag. Det bjöds på kyckling fahitas! JÄTTE GOTT! Deras lägenhet var underbar! Högt i tak och stora fina fönser!
När det var dags för hemgång hade Stella fått feber oxå. Stackarn som vi har släpat runt på hela dagen. Förvisso har vi tagit det lungt vart vi än var men ändå. När man är sjuk vill man ligga hemma..
Nu ligger hon och Stisse på soffan och tittar på Pippi. Hon sippar på en flaska välling men har den mest som mys...
Nicole kliade sej i ögonen som en tok i bilen. Om det var för att hon var trött eller början till ö-inflamation återstår att se...

Nu ska jag poppa lite popcorn!
Ha det toppen!

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0