Nu sitter jag här igen!

Trots att klockan blir mer och mer kan jag inte slita mej från datorn! Barnen sover sen flera timmar men jag kan inte riktigt få nog av ensamtiden! Jag har burit någon av dom sen dom vaknade i morse.
Nikki har toppat sin tidigare högsta feber.. Ikväll var den som högst 40,3. Jag vill bara att alla ska bli friska så att man kan gå ut! Jag är så less på att sitta inne! Det är ju så mysigt med all snö och solen som tittat fram flera dagar i rad! Å här sitter vi och kan inte annat än bara se det genom fönstren! Kan ju säga att jag är urled på både Pippi och Lotta vid det här laget.

Men men.. I morgon ska vi till vårt stammishak-vårdcentralen. Vi ska kolla om tjejerna har något som man kan få medicin för. Men jag anar att dom skickar hem oss med rådet -vatten, vila och åk till akuten om dom blir slappa och apatiska. Förtroendet för dom är på topp som ni hör.

Vi behöver städa här hemma. Helst innan dammråttorna blir så stora att dom börjar attackera. Eftersom Nikki inte vill vara utan famn mer än någon minut har damsugaren fått vänta på sin beskärda del uppmärksamhet. I morgon kommer mamma och Sandra så då kanske jag får chansen! Känns trevligt värre!
-Välkommna! Kom in! Här har ni varsitt sjukt barn! Sätt er men håll upp fötterna för här kommer jag med dammsugaren!

Nä, nu ska jag sova!

*natti*


Mobil bilder från dagen:



Stella i sin nya pyjamas! Den vill hon gärna ha på sej dygnets alla timmar!


En trött och febrig Nikki tittar på pippi en kort stund..


So far frisk som en nötkärna och söt som socker!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman och tack för kommentaren ! stackare jag ser att ni också är sjuka ! :( Men vilken otroligt fin bild på jamie !! Han ser så lung och harmonisk ut ! Jag förstår ditt problem med dammtussarna ! Här är dom stora som råttor, Men bara att gå till skolan med Jennifer känns som ansträngning nog !

Sånnt här kommer aldrig lägligt. Och tyvärr får jag skjuta upp kursen som skulle börjat på måndag, får köra den 15/3 i stället. Men man vill jue vara på topp (så gott det går iallafall)

Håller tummarna att killarna klarar sig ifrån denna sjuka ! Kram*

2010-02-25 @ 07:24:11
URL: http://ladymon.blogg.se/
Postat av: moster fi

Åh vilken fin bild på jamie! Riktig sötnos!! <3

2010-02-25 @ 12:52:45
URL: http://lindasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0