Okristligt tidigt...

Jag gick igenom Jamies ryggsäck på tok för sent igår kväll. Hon var nog närmare tolv. Han hade till min stora förvåning en massa ogjorda läxor som vi var tvugna att ta itu med nu på morgonen. Klockan 5.40 ringde min väckarklocka! SJUUUUKT tidigt enligt min smak! Däremot var Jamie riktigt fokuserad och alert! Vi hann inte klart allt så det blir att sätta sej i eftermiddag igen. 
Trots denna tidiga timma är det riktigt roligt att se framstegen som sker bara på någon vecka! Nya siffror han lärt sej och ord som han tragglade med sist vi läste svichar han förbi med lätthet!

Tjejerna ligger på golvet mitt emot varandra och kikar på memorykort som dom varit inne och stullit i Jamies rum. Mina söta tjuvar! Vi spelar sällan memory längre men jag kan inte låta Nicole blöta upp var och varannat kort så jag måste avsluta...

På återseende!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Rasmus har hunnit bli 8,5 månader ungefär. Han är ju född 21 maj!

Hur är allt mer er!?

När ska du tillbaka till jobbet?

Kramkram

2010-02-09 @ 10:05:44
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag ska tillbaka 3 Maj och jobba 8 veckor sen tar jag ut lite mer föräldraledighet och semester och börjar jobba igen i aug. =)

Kram

2010-02-09 @ 11:13:27
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag ska börja jobba 3 Maj och jobbar 8 veckor, sen tar jag ut lite mer föräldraledighet och semester och börjar jobba igen i aug. =)

Kram

2010-02-09 @ 11:14:31
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/
Postat av: linda

allt ska smakas på :) har samma problem här hemma

2010-02-09 @ 11:53:30

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0