Slappdag...

Idag tog vi alla sovmorgon (utom Stisse) till klockan 09. Hur skönt som helst! Sofie kom förbi då hon hade inställd lektion. Hon åt frukost  och gick en kortis med Molly så vi inte behöve ha bråttom ut med henne. Sen lekte hon massor med tjejerna. Stella kunde inte riktigt med att hon lekte med Nicole. Det är ju hennes Sandra (Sandra är samlingsnamnet på mostrarna).
Sen var det dags för Nikkis tupplur. 3,5 timmes tupplur för att vara exakt.
Stella kunde inte somna idag. Dock inte så konstigt eftersom vi sov så länge och dessutom bara varit inne på fm. Hon låg i sin säng och sjöng egenkomponerat i en timme innan hon ropade på mej. Hon kliver inte ur sängen utan ligger där och finurlar och sjunger.
När gick in till henne sa jag -Du är inte trött va?
Hon svarar med en suck -Näe... Söta unge!

På eftermiddagen kom Stisse hem med Mcdonalds mat. Han skulle iväg en sväng efter jobbet så jag och tjejerna beslutade att vi inte orkade laga mat idag =P
Man blir inte "gott mätt" på sån mat. Man blir fylld på något vis som nästan känns obehagligt... Under tiden man smäller i sej det är det ju gott men efteråt... Urk!

Tjejerna somnade ganska precis 19 så nu ska jag göra en kopp te och slå mej ner i soffan och titta på "barn till salu" på tv4+ 
En dokumentär som jag inte har sett förut men kan tänka mej att det blir en och annan tår..

Ha en trevlig kväll alla!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0