Söndag... (Alla hjärtans dag)

Vi började morgonen med en stor härlig frukost. Till efterätt blev det en kladdkaka med ett hjärta på med tillhörande grädde! Det är ungefär så mkt vi "firar" alla hjärtans dag =)
Vi älskar varandra varje dag och överraskar varandra titt som tätt att alla hjärtans dag känns.. jag vet inte.. fånig kanske...
På eftermiddagen åkte vi till Mia och Leffe. Vi möttes upp ute och gick på promenad. Vi hade med oss snowracern om vi skulle hitta någon häftig pulkabacke! Det gjorde vi aldrig så Jamie och Stella fick sitta medan Stisse drog och dom var faktiskt nöjda med det.. Vi hade med oss varm choklad och nybakta bullar så efter vi gått en lång stund satte vi oss och fikade. Mysigt att dricka varmt när det är kallt ute!
Sen promenerade vi hem till Mia och Leffe igen. Lek, lek, lek! För dom flesta iaf. Jag somnade på soffan! Trevlig som aldrig förr! Vet inte vad som flög i mej! Vart bara så vansinnigt trött! ZzZzZ... 
Vi vart erbjudna att stanna på middag vilket vi tackade ja till såklart! Mia & Leffe är fantastiska i köket! Mia rullade köttbullar och gjorde potatismos vilket serverades med rårörda lingon! Så enkelt och såååå gott!!
Nu är det blåsningen!!! Wiee!

Hoppas ni andra oxå haft en bra dag!

*KRAM*

Ps. Vet inte hur jag lyckades men kameran vart hemma denna underbara dag! =( DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0