Tjolahej tjolahopp!

Här är det lite sjukstuga! Hoppas att det blir bättre tills i morgon då vi ska se Jamies dansuppvisning i skolan! Stella är lite hängig och kladdig i ögonen (men MYCKET bättre än igår) & Nicole är allmänt förkyld. Håller tummarna för att det blir ännu lite bättre tills i morgon! Vi blir en hel drös som ska dit och titta! Efter är det fika! Sånt är mysigt!

Jag har precis kommit hem från en långpromenad med Molly. Det biter verkligen i kinderna av kylan! Vi gick i rask takt så jag var ändå varm när jag kom hem! Jag älskar våra ensam promenader. Då busar vi och tränar en del. Man märker att Molly oxå uppskattar det! Det hon gillar bäst är skogen men det var lite för mörkt för det idag. Däremot är jag inte lika kinkig med att vara i skogen ensam nu när det är så mkt snö! Det finns nog inte många som finner njutning i att ligga och lura i en skog i den här kylan.

Idag är barnen uppe på övertid. Men å andra sidan har dom sovit till och från idag så rutinerna är inte dom samma. Natten till i dag var ganska stökig så jag är vansinnigt trött. Kanske går jag och lägger mej tillsammans med tjejerna. Man vet ju inte hur det blir så det är kanske bäst att  göra det för att vara "garanterad" lite sömn.

Nä, nu är det nattis!

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0