Tjolahopp!

Idag började Stella dagen med att kissa på pottan direkt! Dagarna innan har hon suttit på pottan men hållt sej i över en halvtimme innan det gett resultat. När hon väl släpper på trycket har hon blivit helt lycklig (och lättad)!

Idag ska vi till BVC. Besiktning av Nicole! Ska bli spännande att se hur mycket hon har gått upp och hur lång hon har blivit! Det har blivit färre och färre besök för varje barn.. Varför är det så? Det är mysigt att gå ner dit! Samtidigt som jag glömmer var och varannan tid så är det så himla mysigt att vara där och se hur dom dokumenterar barnens utveckling! Man blir stolt och glad över att dom följer sina kurvor och kan massor av viktiga saker som att ställa sej upp, bygga klossar, kludda lite på ett papper... Ja såna viktiga, värdsliga ting blir man varm i hjärtat av att dom kan och gärna visar upp för den snälla bvc-tanten (som egentligen inte är gammal nog att kallas tant).
Återkommer med resultaten från Brottar-Brittas besiktning.

Solo gör oss sällskap idag! Hon och Molly har lekt för fullt och Stella undrar till och från vad Solo gör i hennes säng. Det gör Molly oxå som inte är tillåten där. Solo får ju ligga i Sandras säng hemma så jag har inte hjärta att chasa ner henne. Det går fort och lätt att bädda rent hos Stella sen istället.

Så fort Nikki vaknar ska vi ut på en promenad med hundarna. Vädret är väl okej idag? Lagom kallt, lite snöflingor som singlar ner... Om dom hunnit ploga bort det som kom igår kväll förstås!
Jag har inte mkt att skriva idag. Det märks va? Jag låter bara fingrarna ånga på över tangenterna. Brukar inte bli så intressant läsning då så jag lägger ner nu innan du somnar av tristess!

Ha det fint alla!


*kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0