VC

Here we come! Stisse ska ta Nikki till vårdcentralen nu. 
Hon som för en stund sen lyckats somna i sin säng, vilket hon inte gjort på flera dagar. Det är i vanliga fall full rulle på henne men nu har hon velat ha en famn hela tiden. Känns jätte elakt att slita upp henne ur sängen.. Men förhoppningsvis får hon något som snabbt gör henns frisk!

I en veckas tid har jag skrivit om sjukdomar och elende! Jätte tråkigt!
Jag vill ha tillbaka vår mysiga vardag och att barnen ska äta med god aptit!
Jag vill inte torka mera snor och dosera mera alvedon!
SÅ himla skönt att Jamie hållt sej frisk! Att han sluppit sin migrän är helt underbart! (Jag vet att veckan inte är slut och att man inte ska ta ut segern i förskott men jag kan inte låta bli! Hejja Jamie!!)

Idag har min mamma och mina systrar varit här och fikat. Dom var goa nog att ta med molly ut på en prommis så att mitt dåliga samvete lättades lite. Nu när tjejerna varit dåliga har hon inte fått vara ute så mkt som vi brukar utan det har blivit en snabbkiss vid husknuten. Vi har dock tagit igen det med en långis så fort Stisse kommit hem men jag känner mej ändå som en usel hundägare. Det har inte gått någon större nöd på henne egentligen. Hon har legat på soffan och myst under filten med Stella hela dagarna. Hade hon varit missnöjd med livet hade hon nog gjort annat...
Molly ska sova hos min mamma i natt. Då for hon massor av uppmärksamhet, promenader och mys. Precis så som det ska vara! Jag håller tummarna för att vi är friskare när hon kommer hem igen!

Dags att röja av hemmet när man har chansen!


*Tjing!*










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0