Vilken dag!

Solen skiner och kylan biter i kinderna! 17- hade vi här i morse!
Vi väntar på att Nicole ska vakna sen ska vi ta en lååång promenad i det härliga vädret! Det blir massa kläder så att vi kan vara ute länge! Närmsta pulkabacke ligger inte så långt här ifrån så det blir nog dit vi går. Vi får passa på att njuta utav vargavintern som råder. Man vet inte när det blir så här igen! Det vanligaste är ju grått, grått, grått och massor av slask.
Just nu är min mormor i Thailand och njuter av sol och bad! Lite avis kanske man är...
Vita sandstränder och massa värme. Det känns ju lockande måste jag säga!

Klockan 14 ska Jamie åka skridskor med fritids. Då ska Stisse förlja med! Han följde med några gånger förra året oxå vilket var väldigt uppskattat! Efter det ska vi hem till Mia och Leffe på middag! Mysigt!

Igår fick jag så vansinnigt ont i magen. Trodde att vinterkräksjukan hade hittat mej! Men jag gick och la mej och somnande straxt efter 20 och sov tills i morse. Hur skönt som helst! Jag var pigg som en mört i morse! Innan jag väckte familjen bakade jag bröd och dukade fram en stor härlig frukost! Tänk om man var så piffig varenda morgon!

Näe, nu ska jag göra iordning mej lite så jag är redo för vinterpromenaden så fort Nikki slår upp ögonen!

Ha en fin dag alla!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0