Bilder från nyår!

Idag var vi hos Therese och co. på fm. Alltid lika trevligt! Vi vart bjudna på frukost!
Stella kom med något nytt!
Dom "stora barnen" stod på en pall och tittade ut genom fönstret. Mm, jätte roligt tills dom började kivas och knuffas där uppe. Vi sa till ett par gånger men innan olyckan var framme ställde vi bort den. Detta resulterade i att Stella vart arg.
Hon tittar på mej med tårarna sprutande och ber flera gånger om pallen.
Jag förklarar att man kan trilla när man knuffar varandra där uppe och att dom inte får ha den nu.
Då tittar hon argt på mej, tar sats och ger mej en hård knuff på benet.
"Men vad gör du??" säger jag och tittar argt tillbaka..
"Hockey!" Säger hon och stirrar på mej.
What?!? Är det tacklingarna hon menar då?? Hon brukar titta på hockey med pappa på tv. Är det något vi bör undvika i framtiden kanske?

Nu sover tjejerna och jag har röjt undan lite här hemma. Sen ska vi hämta Jamie i skolan!
Här kommer lite bilder från nyår!
(Henke har tagit bilderna med sin finkamera. Vi hade med oss kamera men den kom visst aldrig fram ur väskan...)


Full rulle från första stund! (Molly ser ut som den mindre begåvade hyenan i lejonkungen!)



Henke och Nicole


Jag och Nikki!


Stisse och Nikki!


Stella och Li


Stellas gudfar Pelle!


Här går det undan!


Nyårspuss!


-"Jag minger!" (Jag springer)


Jamie, Alva och Stella spelar DS


Jamie!


Fina Li!


Fina Dante och lilla Molly!


Trött!


Finis!


Stor & Liten


Mästerkocken Annika!!




Nu vaknade Nikki!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! men gulle-Stella då ;)

Fina bilder!



Kom för att tänka på dej idag förresten när jag var och hälsade på jobbet. När ska du börja jobba igen?

Jag börjar den 3:e maj och jobbar 8 veckor sen är jag föräldraledig igen och börjar jobba 2:a aug igen.

Kram!

2010-01-13 @ 14:43:14
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0