Fredasmys igen! REDAN!

Så fort tiden går! Det var ju fredag precis nyss! I love weekends!
Steken är i ugnen och bästa Stefan är iväg och handlar gottis till mej och Jamie som ska fredasmysa ensamma idag. Stisse har match så vi nattar tjejerna som vanligt vid 19. Då har jag och Jamie har heeeela kvällen för oss själva!

Dagen har mest bestått av hostningar, nysningar och snytingar.. Näe, SNYTNINGAR ska det ju stå!
Men vi har haft mysigt & rikyigt roligt oxå! När tjejerna sov tog vi fram Jamies exprimentlåda han fick av Stisses pappa i julklapp. Det var roligt att se Jamies förvånade ögon när ett gem "svävade i luften (med hjälp av en tråd och en magnet)!
Sen när Stefan stog i duschen smög jag och Jamie in med en kanna iskallt vatten... Ja, ni förstår nog vad vi gjorde med den! =D
Mohahahha! 
Det var så roligt att vi ville göra det igen! Men då hade han förberett en hel skurhink med  vatten att kasta tillbaka... Hahah! Ja, det heter ju "skrattar bäst som skrattar sist"... =D

Nu ska jag duka!

Ha en trevlig afton mina nära och kära!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0