Jakten på vantarna fortsätter!

Vi åkte runt i diverse affärer igår men hittade inga vantar i hans storlek!
Antagligen finns det fler än jag som har samma problem...
Vi får ge oss ut på jakt i helgen!

Här hemma verkar det fortsätta i samma tema som tidigare... 
Stisse är frisk men jag och Jamie har åkt på en dunderförkylning. Hostar, nyser, snorar och fryser massor!!! Bättre än maginfluensa iaf! =)
Vi har massor med planer i helgen så jag hoppas innerligt att det inte blir värre!

NYHET gällande Nicole! Hon går utefter möbler redan! Hon tar sej mellan soffbordet och soffkanten vilket innebär att hon står utan att hålla i sej i någon sekund för att sen sträcka sej efter stöd!
Allt går så snabbt! Hon tog sitt första krypsteg någon dag innan julafton och nu går hon utefter möblerna!!
 
Snart kommer Molly hem igen! Äntligen! Vi har faktiskt hunnit längta efter henne! Hon har varit hos min snälla mamma och syster i två dagar. Dom erbjöd sej att ha henne när vi var så sjuka här hemma. Tack snälla ni!
Sen vill jag tacka dej Linda, för din omtänksamhet och ärlighet! TACK!
Min familj håller tummarna för att det ni väntar på visar sej vara ingenting!


Nu ska jag krypa ner i soffan med honungsvatten!
*Aaatjooo*


Kommentarer
Postat av: linda

<3 tusen tack!! <3

2010-01-29 @ 14:59:00

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0