Jamies egna dag!

Roliga planer gör att jag längtar tills på söndag!
Jag älskar att överraska Jamie! Han blir så genom ärligt glad!
Han är värd det så fin som han är! Mammas stora kille!
Idag ska vi åka och köpa upp oss på ett mindre lager handskar till honom. Det förra lagret har liknar vår strumpsamling... En av varje vill säga. Handskar kan man inte vara utan i den här kylan! Han fick ett par nya igår men dom var tyvärr så stora att han ser ut som
Edward Scissor-hands. Sen funderar jag på en lösning gällande kläder som försvinner i skolan...
Hur får man rätt på dom igen? Dom kommer antagligen fortsätta försvinna ett tag till. Att märka på tvättlappen fungerar uppenbarligen inte... Ska man trycka upp ett gäng tröjor med någon "unikt" på?
I skrälliga färger kanske, som ingen kan missa eller någon annan kan ha på sej utan att bli påkommen! (som ingen annan vill ha heller för den delen!=)
Äh, jag vet inte. Som man jagar runt i skolan och letar efter tröjor, mössor, vantar, gymnastikskor blir man ju galen. Men men, jag vet att det kommer en tid när han har bättre koll.
Man är en virrpanna när man är 7 år och det är okej. Inte roligt men ändå okej...
Någon som har ett fiffigt tips på hur man märker kläder på bästa sätt?

Nicole tränar sin ljuva stämma här bakom mej.. Hon är glad och nöjd men skriker högt och lågt, gurglar och bubblar, pussar med munnen och ler..
Sötnos!

Nä, nu ska vi åka till skolan!
tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: linda

ja du.. det där med udda vantar, strumpor.. är för mej en gåta! fattar inte man alltid hamnar med 74st udda.. börjar tro att min tvättmaskin äter upp som i smyg! i övrigt tina så vill jag bara säga att jag tycker din blogg är super! kram på dej!

2010-01-29 @ 04:24:40

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0