Mysigt..

Har det varit att ha en dag med Jamie! Vi hade stora planer men dagen gick så fort att det "bara" blev bio. Han var supernöjd bara med att vara med mej och Stefan ensam! Vi har bestämt att det blir lite mer ensamaktiviteter nästa helg. Alltså den helgen efter han varit hos sin pappa. Vi såg Alvin och gänget 2. Han hade sett den en gång redan men ville se den igen! 
Hans dag= han som bestämmer (inom rimliga gränser så klart =) Filmen var jätte rolig och vi alla skrattade högt till och från genom hela filmen! Jag är så himla blödig.. Jag fick både rys och tårar i ögonen flera gånger! Det var ju så fiiint... Skyller väl på pms igen..
Efter bion åkte vi hem till Mia och Leffe som hade lagat middag! Potatisgratäng och rostbiff. Vansinnigt gott måste jag säga!
Båda tjejerna hade skött sej jätte bra vilket var skönt att höra eftersom det var första gången vi lämnade bort Nicole! Jag var faktiskt inte ens orolig den här gången. Det var värre med Stellas första gång. Men hon var/är nog mera ängslig som person... Eller var det jag som var ängslig kanske? En kombination troligtvis...

OJ! Nu är klockan 20! Blåsningen börjar!
Ha det!
Ska försöka hinna med att sätta in bilder i morgon!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0