Myslördag!

Tjejerna sover sen klockan 19. Nikki i sin egen säng faktiskt! Vi har varit lata vad gäller det..
Det finns ju inget bättre att få sova med sin lilla bebis!
Hon protesterade lite när jag la ner henne men somnade nästan direkt. 
Hon har vaknat ett par gånger men nu har det varit tyst i nästan 3 timmar!
Hon har ju sin tumme! Det gör det hela lättare tror jag...


Stisse har haft hockey match idag. Dom van med 5-4! Duktiga pojkar!
Efter matchen åkte han hem till sin mamma för att låna lite kakao för att vi var sugna på kladdkaka. Vi har inte gjort någon på evigheter!!
Men suprise suprise,
Fina Mia hade bakat bullar så hon skickade med en påse!
Vi njöt av dom goda bullarna och en varsin kopp te medan vi tittade på Beck-Monstret.
Hur mysigt som helst!

Stella vaknade till nyss och Stefan skulle in och klappa om henne.. Tror att han har somnat för det är alldeles tyst! Med tanke på att hennes växa-säng är kanske 120 lär han ha lite ont i kroppen i morgon =P

Nu ska jag gå och lägga mej! Klockan är 00.16.
Inte lika sent som alla andra dagar iaf!

Efter som min kamera inte fungerar som den ska kommer lite gammla mobilkort...


Stella redo för pappas match vintern 08


Finaste kompisarna!


Pyssel!


Vintern 08

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0