Nu är det kväller...

Alla barn sover sen en timme tillbaka. Stisse oxå! Han skulle bara ta en powernap hette det..
Vi får väl se hur det blir med den saken =D
Idag var det hockeymatch för Jamies del. Hela familjen åkte med och hejjade!
Han har blivit så duktig på att åka skridskor! Jag blir så stolt!
Han har alltid haft lätt för sej när det gäller sport och sånt.
Alla fysiska aktiviteter han tar sej för klarar han oftast på ett kick!

Förresten, jag och Jamie vaknade och förkylningarna var som bortblåsta!
Jag är väl lite täppt om jag känner efter men inget jag kan tycka synd om mej själv för.
Jamie har varit pigg som en mört hela dagen!
Så konstigt! När jag gick och la mej igårkväll trodde jag absolut att jag skulle vakna med feber men ikke! Hur skönt som helst! När vi kom hem från hockeyn åt vi lunch och sen klädde Stisse på alla barnen igen och gick på långpromenad.
Jag fick lite välbehövd ensamtid! Hade lite svårt att koppla av så jag ringde Therese och pratade en stund med henne sen la jag mej och vilade och lyckades somna till. Jätte skönt!

I dag har vi syndat... Det blev pizza till middag...
 Smakar urk om ni frågar mej men barnen vart överförtjusta! Vi äter det så otroligt sällan att det verkligen blir som en fest! 

Idag har jag varit lite surig... Eftersom jag är en kvinna skyller jag på pms... Stisse min kärlek har fått en skopa för mkt och måste få veta att han är finast på jorden!!
Ingen man kan mäta sej med honom! Hur mkt jag än letade skulle inte hitta någon med alla dom fina egenskaper som han har. Inte i en och samma person iaf! Han är ödmjuk, omtänksam, snäll, social, kärleksfull, generös, otroligt rolig!
(det går fortfarande inte en enda dag utan att han får mej att skratta!)
Han kan föra sej i alla samanhang! Det spelar ingen roll om vi umgås med kompisar eller min mormor. Han är alltid lika trevlig och passar in överallt! Världens bästa helt enkelt!
Alla borde ha en egen Stisse!
All min kärlek till honom!

Nu ska jag krypa ner i soffan!

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0