Nu är det över...

Alla barnen är friska igen! Äntligen!
Vi hade ett händelserikt nyår. Vi var inbjudna till Pelle och Annika vilket var väldigt trevligt!
Li och Henke var där oxå!
Alla 3 rätterna var utsökta! och raketerna var outstanding! =)

Therese skulle hämtat oss något efter 12 slaget men var tvungen att fara till akuten med sjukt barn, så vi försökte få tag i taxi. Vilket lyckades... klockan 04.30!
Jamie och hans kompis Alva som vi lånat över natten spelade på sina DS. Dom fina barnen skötte sej exemplariskt trots att natten vart väldigt lång. Självklart vart dom erbjudna sängplatser när tiden tickade iväg men jag tror att dom tog chansen att vara uppe så länge det bara gick när chansen fanns tillgänglig =)
Tjejerna hade vi nattat och väckte dom precis innan taxin kom. Hem for vi trötta som tusan och inser först när vi står vi porten att nycklarna är försvunna.
Dom hade ramlat ur min ficka i vår bil som stod fint parkerad hemma hos P & A...
Det var vansinnigt kallt den natten och alla längtade efter att krypa ner i sängarna men näe... Där och då hade vi alla god lust att säga MÅNGA FULA ORD! Men vi ringde taxi igen och hade turen att få en på momangen så vi åkte hem till Sara och Thomas som hade vänligheten att låta oss stanna över "natten". Vid 11 kom P & A och hämtade oss och med sej hade dom våra nycklar!
ÄNTLIGEN FICK VI ÅKA HEM!
Hemma hos Sara var det som alltid, trevligt men .. There´s no place like home när man är så trött att man nästan snubblar på ögonlocken! Vi vuxna hade ju knappt sovit alls så vi sov lite i skift under dagen. Men det vart en tidig kväll för samtliga. Redan 17.45 om jag ska vara ärlig =)

Jamie som varit här sen den 27/12 åkte till sin pappa idag.
Det blir så tomt här hemma när han far... Som tur är kommer han hem redan på måndag!

Vi har fått stil på Nikkis sovtider nu. Hon är inte uppe och förgyller våra kvällar längre utan somnar samtidigt som dom övriga två vid 19 tiden! Helt plötsligt har vi vuxentiden tillbaka!
Hur go hon än må vara är det helt underbart att kunna titta på en hel film eller bara sitta och prata!
Mina sovtider är det värre med. Jag har börjat vara uppe sent varenda kväll! Fastnar med Jamies DS i händerna eller här framför datorn. Det resulterar ju i att jag inte är lika hurtig på morgonen. Måste skärpa mej! Lite iaf!

I morgon ska vi på middag hos Leffe & Mia. Thaimat på menyn har jag hört! Hur gott som hellst!!! 
Vi blir alltid så väl omhändertagna där! God mat och gott sällskap!
Dessutom är det ett av barnens favoritställen!
Ja, det blir myyyys!

Nu ska jag gå å lägga mej!
Får bakbinda mina händer för att inte ta med mej Super Mario in i sovrummet!

Här kommer lite gamla och nya bilder från mobilen!


Stella badar i vasken nov 08


Jamies maskerad nov 08


Ultraljud med Nicole i vecka 29


Stella våren 09


Nikki!


Mysigt att sova nära =)


Dom gånger Jamie kommit till vår säng har han alltid plockat med sej något...
Denna gången var det en jumbokula!
(Av erfarenhet säger jag hellre en jumbokula än ett gäng skruvmejslar eller ett stort gevär)


Stella var lite snorig...


Här har vi precis hämtat hem Molly! MYYYS!


Mamma och Jamie dag på forum!


Spindelkvinnan!


Rumpnissen!

Natti!

PS. Tänker på Bebis-Thea! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0