MÅNGA nya bilder!


Min finfina Jamie!


Snöbus!!!!!!!!








Mina trötta killar!


Bästa brorsan läser för Stella!



Peppisbak!



JULAFTON med mååånga klappar under granen!
Men den allra bästa står brevid! Stella fick permis från sjukhuset!




Nicole myser med farmor!


Stella myser med Fia!


Fia med sin Fredrik!


Sen kom tomten!!




Stella tyckte inte om honom så värst...
Hon pratar fortfrande om honom med rädsla i rösten..


Nikki vart trött av att öppna alla julklappar och tar igen sej lite...





tröttheten var ett faktum och pyjamasten åkte på!


Vips så sov hon!


Bilderna hamnade i fel ordning så buset med Fia var sista rycket!


Molly tar snålskjuts!


Play doh var en klar favorit!



Tydligen för fler än Stella!


Rallybrudarna!


Titta vem som kryper!


KALLT


Stella under cover


Vi glömde badvattnet på! Jag vart förskräckt... Jamie vart nöjd!



När man blir klippt får man leka med mammas sminkväska!



Snygg-Jamie



Nicole




VINTER






Det går långsamt uppför...


Å fort nedför!


Jamie hoppar som en galning!


Stisse vill inte vara sämre...


Hemfärd...



Badtjejen!


Bästa Adrian!


Bebis-Thea!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt med så mycket bilder!

men vad duktig Nicole är, kan hon verkligen krypa!? :)

Rasmus tar sig framåt med full fart men han hasar sig med hjälp av händerna. Ställa sig i kryppostition kan han men framåt går inte :P

Kram

2010-01-11 @ 16:15:25
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/
Postat av: My

Hej Tina :)

Va fina bilder, kul att kolla på!



Det funkade faktiskt riktigt bra :) Jag var ute i ca 45 minuter, och han brukar börja larva sig med tassarna efter 30 om jag inte har smörjt in dom, men han larvade sig inte ett dugg. Jag tyckte det funkade jättebra! Prova du också vettja ;)

2010-01-12 @ 23:19:24
URL: http://pysaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0