Tjolahopp!

Therese och co. har precis gått hem. Så härligt att alla är friska så att vi kan playdejta igen! Man märker att dom saknat varandra när vi varit upptagna med annat under julen och sjukhusvistelserna!
Trots att dom tjivas är det love in the air! =)
Nicole och Thea har hunnit bli så stora så att dom fått syn på varandra! Innan har dom mest tittat och smakat på leksaker och nuttat en massa så klart! Nu kryper Nikki fram och vill känna lite på Thea och hon har tyvärr inte stenkoll på hur hårt man kan ta i en kompis... 
Stackars Bebis-Thea som tittar storögt och intresserat när hon kommer närmre och närmre, å så får hon i bästa fall bara en snyting innan någon av oss hinner hindra Brottar-britta från att mangla ner henne helt.
Bäst att hålla naglarna kortklippta så att hon får behålla ögonen!
Fina Beis-Thea som stella säger.

I morgon kommer Jamie hem igen! Han har varit hos sin pappa sen i torsdags. Jag ska hämta honom i skolan tidigt! Det har ju varit jullov länge och det har har nog varit lite pirrig över att  komma tillbaka!

Nu ska jag försöka vila lite medan tjejerna sover! Försökte ju komma i säng tidigt igår...
Det gick sådär =/ 
Somnade inte för ens 02! Vet inte vad jag pysslar med för viktiga saker nattetid men det gör mej vansinnigt trött dagtid iaf! 
Tjing så läge!



PS. !!!!! Nikki sov hela natten i egen säng !!!!! DS.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0