God morgon!

 Efter en lång dag på stranden med barnen och båda mina systrar var jag mör och vansinnigt trött så det blev en tidig kväll igår. Idag vaknade jag utvilad och på bra humör! Jag har sovit i hela 8h i natt! Hur skönt som helst!
Sen vi kom hem från Ålad har vi bara tagit det lugnt. Så kommer det nog att fortsätta. Vi hade en tanke om att åka till mammas landställe i flen men som jag känner nu vill jag bara vara hemma. Vi har varit iväg hela sommaren så det känns skönt att inte ha så storslagna planer.

I skrivande stund sitter tjejerna och tittar på Pippi. Det är så vi börjar varje morgon här hemma. Pippi eller Emil medan jag viker tvätt, tömmer diskmaskinen eller något annat husligt. Nikki är för övrigt lika såld på Astid Lindgrens filmer som Stella. Vi andra i familjen är ganska less på dom nu för tiden. Men jag anser nog att dom är mer underhållande än filmen "bilar" som Jamie tittade på 7 miljoner ggr när han var liten. Fast han var äldre då. Han var inte intresserad av tvn för ens han var 3,5-4 år...

Just det! I morse när jag vaknade hade jag fått ett litet (kärleks)sms från Stisse! Han hade skickat det när jag sov igår kväll.. Åh, va jag blev varm i hjärtat! Jag älskar dej Stefan!  

Nu är det dags för frukost!

Ha en fin dag!



Ps. Pelle och Annika är hemma från Polen nu så vi ska försöka hämta laddaren till kameran idag! Ds.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0