I mitt huvud...

Gör det ont. Jag har baske mej haft huvudvärk i snart 2 veckor. Jag misstänker att det är för att jag är så dålig på att dricka vatten. Det har jag alltid varit men i den här värmen kanske man måste anstränga sej lite för att få i sej vätska...

I morse gick jag, barnen och Molly till lekparken. Stella ville gunga idag och så blev det. Molly sprang uppe i skogen medan jag gjorde fart på gungorna. Vi sjöng som vanligt "gungeli-gung" sången, det som till en början var en bebislek har blivit en viktig rutin/tradition i lekparken. Efter en sund kom en liten tjej med sin lilla chihuahua valp. Gud så söt den var! Liten var bara förnamnet! Molly och valpen busade massor! Molly uppskattade nog att få leka med en mindre kamrat för en gångs skull!

Efter lekparken gick vi hem och lämnade Molly för att åka till jysk. Jag hade storslagna planer för våra badrum!
Jag köpte 6 nya handdukar, en badrumsmatta, ett nytt duschdraperi och finfina ljuslyktor.
Vårt badrum går i vitt och grått så en färgklick behövdes. Handdukarna och mattan går i en härlig mörklila färg och draperiet i svart. Snart ska Stisse plocka upp oss och vi ska åka tillbaka till jysk. Jag såg en hylla jag ville ha, men det vart för mkt att bära.
Jag är verkligen nöjd med hur det blev i badrummet. Tjusigt!

Tjejerna har sovit läääänge idag. Nikki sov i hela 3h och Stella som inte brukar sova alls somnade på soffan när jag pysslade i badrummet. Jag försökte väcka henne men hon bara vände sej och somnade om. Hon är väldigt förkyld och lite rörig i magen så hon behövde nog vila. Men vi får se hur kvällen blir. Jag har en känsla av att dom inte kommer att vara lika trötta då =P.


Nu ska jag göra oss redo för att åka till jysk!







Kommentarer
Postat av: Mannen i huset

Rättelse: Vårt badrum går i vitt och svart älskling, har du grus i ögonen eller?=P Langa upp en bild på toan så får tittarna bestämma om du har nått i ögonen eller ej.

2010-07-22 @ 21:29:43
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0