Kamera+Laddare=

BILDER FRÅN ÅLAND!!!!


Fina-Fia hade med sej sin söta lilla kanin!
Barnen vart förtjusta såklart!


Pappa myser!


Nikki känner kärleken och ger pappa sin en puss!


Efter pappa var det dockans tur!


Stella busar i vår säng!


Å i Nikkis säng!



Här är det nya huset!
Leffe har verkligen gjort ett enormt jobb! En del tidigare men massor nu i sommar för att vi skulle kunna bo där. Tusen och åter tusen tack snälla Leffe!
Vi blev mållösa när vi steg in! Det var så mkt större än vi förväntat oss!
Det är ju en del kvar att göra men vi sov som prinsar och prinsessor där inne!
Sen ska det läggas golv och inneväggar ska upp. Det kommer att bli sovrum, ett litet kök och ett tvrum. Mia har planerat in i minsta detalj och det kommer att bli sååååå fint när det är klart!
Ser ni att Jamie är på väg ut genom fönstret längst bort?? Hmm...


på landet går man lite som vill =)


Stisse läser viktiga nyheter i tidningen "Nya Åland"...


En vacker bild på kära svärmor!


Så här ser Jamie ut efter fotbollslek med Stisse!


Han behövdes kylas ner!
(Detta var självklart hans egen idé.)


Fotboll eller robotdansen?

'
Fotboll eller balett?


fotboll eller riverdance?


Nej men nu vet jag! Det är ju det där man sett på let´s dance!
Modern dans eller vad det heter!


Sen dog batteriet och det blidde inga mer bilder. Jag har några på mobilen dock...
Men jag tog ju kort med svärmors kamera oxå! Hon kommer hem på söndag och då ska jag låna den!!


Nu ska vi se snabba cash!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0