Mammahäng!

Japp! Idag var mamma här och hängde med mej. Det var trevligt!
Hon var i första hand här för att träffa barnen men dom sov. Nikki tog en marathon sovning på 2h 45min. Båda tjejerna vaknade en halvtimme innan mamma skulle till jobbet. Men det var mysigt att ha henne för sej själv en stund. =)
Efter sovning och lite mellis gick vi till skogen. Molly som alltid varit så "lydig" drog när vi hade skogsfika. Hon var inte borta länge men jag gillar det inte iaf. Jag vill kunna ha henne lös utan att hon sticker! Hur får man bukt på det problemet???? Byracka!


Hej va det går!



Finis!


Fikapaus!


Gullis!


Min stora tjej!


Underbara unge!


Sen åkte vi och storhandlade. Det var relativt folktomt. Det gillas!
Nu är kyl, frys och skafferi är fyllda till bredden. Nu kan jag välja och vraka vad jag vill laga för mat igen!

I morgon ska jag med Stella till doktorn. Hon har ju någon magbakterie för 4e gången på ett halvår. Noll matlust och 1000 toalettbesök spridda över dygnets alla timmar. Stella har ju inget hull att ta av så det gör mej orolig. Efter att jag terroriserat Nacka barnläkarmott. så trollade dom fram en tid till oss redan i morgon. Det ska bli såååå skönt att (förhoppningsvis) få ett svar på vad det är inom en snar framtid.

I skrivande stund tittar Stella på film. Hon har fått lite dispens ikväll. Till min och Stisses förtjusning valde hon något annat än Pippi eller Emil! Det blev Karlsson på taket.
Fy vilken vidrig liten pojke han är Karlsson! Eller pojke föresten! Vad är han för något? Han har ju flint!

Nä, nu ska jag mysa ner mej med barnen och Stisse i soffan en stund.

Ha det toppen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0