Mannen i huset...

Lämnade en komentar ang. badrummet... Det går tydligen i svart och vitt...
Vid närmare eftertanke gör det faktiskt det. Men det svarta är inte kolsvart utan mer.. en annan svart.
När jag har laddat kameran kanske det kommer en bild. Fint e det iaf!

I morse gick vi på en lång promenad. 1,5h närmare bestämt. Till allas vår förtjusning var det svalare ute! När jag kom hem kollade jag tepraturen, 17 ute och 19 inne! Hur skönt är inte det??? Vi har inte haft under 28 grader innomhus på evigheter!! Jag gillar sommaren och värmen men att behöva svettas nattetid är obehagligt!
När vi kom hem från promenaden böt jag lakan i sängarna och städade lite i sovrummen. Känner mej glad idag. Att jag inte har huvudvärk får mej på gott humör!
Jag längtar dock efter Jamie. Men halva tiden har gått. Snart är han hemma igen!

Nu ska jag ägna mej åt Stella medan Nikki sover!

Ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0