Mysdag!

Idag började vi morgonen med lång-frukost som varje helg. MYS!
Sen gick vi allihop på en härlig promenad. Stella ville gunga så vi gick till parken. Ruschkanan var roligare så vi åkte tills vi nästan kräktes. Nikki tyckte att det var jätte roligt! Man hörde hur hon fick fjärilar i magen när vi åkte ner!
Efter det gick vi hem och åt lunch. Idag blev det fiskpinnar med ris och remuladsås. Vi äter i princip aldrig fiskpinnar för varken jag eller Stella tycker om det. Men jag har tänkt om. Fasen va gott det var! Dessutom hade vi majskolvar vid sidan om. Jag vart akut sugen så det var ett måste idag =)

Efter lunch nattade vi båda tjejerna. Stella levde ju rövare i natt så hon behövde ta en powernap. Det gjorde jag och Stisse oxå... Så det blev lite mer än en powernap.. Vi får se hur det går att lägga henne ikväll =/
När vi vaknade, fixade vi iordning oss lite och sen åkte vi till Stisses pappa och hans Ingela. Vi köpte med oss  massa gott från Dellan och fikade tills det sprutade ut ur öronen på oss! Det var lika trevligt som vanligt där. Det är synd att vi inte träffas lite oftare. Nikki fick en 1-års present! En jätte fin leksak från kidswood. Jag gillar leksaker av trä. Det håller hur länge som helst och är ofta lite mer pedagogiskt genomtänkt. Det är inte bara en pryl som låter och blinkar. 

Sen har vi hyrt två filmer.
"Har du hört ryktet om Morgans" och "Bad Lieutenant"
Jag har inte hört något om någon av dom och läste inte ens baksidorna när jag hyrde dom. Jag sprang in, tog två filemr och sprang ut. Allt för att Nikki inte skulle somna i bilen =)
Håll tummarna för att det inte ska vara crap!

Nu ska vi kvällsfika lite. Lite te och smörgås blir gott.


Ha en trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0