Nacka barnmott.

Äntligen har vi fått träffa riktiga läkare! Efter ett långt samtal hade vi fått svar på många av våra tankar och frågor. Sen föreslog läkaren en tarmöversikt. Vilket var vad vi hade som mål när vi kom dit. Men tydligen behövde man inte bråka till sej vård på det här stället!? Fantastiskt! Nu väntar vi alltså på att få komma och röntka Stellas mage på sös och hoppas att dom kan se något där. Något med en enkel lösning förstås.
Det som var skönt var att hon absolut inte trodde att det var någon gammal borrelia som spökade. Det är tydligen i väldigt sällsynta fall man får problem med en behandlad borrelia. Eller som hon sa "det finns inga belägg för att det är just den behandlade borrelian som skapar problem efter flera år"  
Sen är jag glad över att hon inte trodde på allergi. Gluten allergi hade gjort matlagningen så mkt mer krånglig!

När vi kom hem mötte vi Jamie och hans pappa på parkeringen. Vi småpratade lite och sen tog jag med Jamie upp till oss! Nu är han vår ett par dagar!! Ljuvligt! Hela familjen under samma tak!
Han vart självklart imponerad över våra pimpade badrum. Framförallt "hans" badrum. Vi hade köpt ett gäng serietidningar som låg den nya hyllan! Dom gillade han! =)
Tjejerna var väldigt glada över att se sin storebror igen. Puss och kramkalas blev det!
Sen måste jag berätta en go sak! Jamie hade vunnit två ringar på pappas vecka. Dom tog han hem till sin lillasyster. Han vet vad en tjej vill ha minsann!


Åh va hon tyckte att dom var tjusiga!
Jamie är världens bästa storebror!


Bling Bling!






Sen vill jag tacka Sofie som är vår hjälte i alla lägen. Hon passade Nikki under tiden vi var på läkarbesöket. Dom var ute på en lååång promenad och Molly hade fått följa med oxå. Bästa Sofie! Du är ovärdelig. Inte bara för att du passar våra barn då och då utan för att du är du! Vi älskar dej!







Kommentarer
Postat av: sifue

taaaack va fina ni är! klart att jag finns där för er, precis som ni finns där för mig när jag behöver det!

2010-07-29 @ 02:52:23
URL: http://lindasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0