Regn och rusk!

Men det gör inget så mysigt som vi har här hemma! 

Jag har precis kommit hem från nageltjejen. Hon var duktig. Å väldigt trevlig! Nu är jag tjusig igen. Trots att Jamie tyckte att jag kastade pengarna i sjön. Haha! Det var så han sa när han såg den lilla utväxten som jag skulle fixa till. "Äh, det där syns ju inte! Det är ju att kasta pengarna i sjön mamma!"

Nu ska jag spendera eftermiddagen med min familj. Jag ska njuta av varje minut.
Till middag blir det kött, pommes, bea och en god sallad. Åh just det, det blir haloumi oxå! Vi älskar haloumi här hemma! Det är lite fredagskänsla idag. Vi kanske borde fredagsmysa idag, eftersom jag ska iväg i morgon. På så sätt skulle jag inte missa det! Jamie fick en ny film igår. Rädda willy två. Den kan vi se. Med all säkerhet inte lika bra som ettan men men.

Nu ska jag hjälpa till med maten.



Stella "frisören" Gustavsson.


=)


Karlsson på taket mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0