Stranden!

Två härliga dagar har vi spenderat på stranden! Så himla skönt! Värmen är outhärdlig om man inte kan svalka sej!

Idag har tvättmaskingen gått varm. Vi åker ju till Åland snart. Där ska vi spendera en vecka tillsammans med Stisses familj. Dom (världens bästa Leffe) har jobbat på nya huset hela sommaren! Eftersom att vi är så många har vi fått ett eget hus! Känns hur lyxigt som helst! Ska bli jätte spännande att se hur det se hur det ser ut!

Här om dagen insåg jag att vi glömt laddaren till kameran i Polen! Mindre smart... Men Pelle och Annika tar med sej den hem sen. Däremot är batteriet slut och jag vill ju ta bilder när vi är på åland!!! Vi ska på shoppingtur i morgon så vi kanske får tag i en laddare någonstans. Med mitt minne är det bra att ha en extra! =)

Näe, nu ska jag hjälpa till lite här hemma. Stisse har plockat och fixat här hemma, sugit av golvet, lagat mat och nu är han i full färd med att plocka undan efter middagen! Jag har haft fullt upp med att slappa!
Allt har sin tid mumlar Stisse inne köket precis nu.... Precis vad jag menar! =)

Ha det toppen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0