Ett urplock av alla bilder...

Det vart ett gäng bilder igår! Här kommer några!


Sofie, Li och tjejerna...
Nikki lever farligt!


Här är henke med på bild oxå!


Stella tyckte att det var roligt att hoppa från deras veranda!


Nikki var nöjd med att titta när Stella hoppade.


Mys!


Min stora kärlek laddar inför tennismatchen!


Li är redo för en fight!


Kullis och Henke chillar lite innan de fick beträda planen.


Fina Buster!


Poser!


Söta!


Myyys!


Stellar spanar på pappa!


Mera mys!

 
Å va vi kelar!
Hahaha! Hon är den enda som inte säger ifrån. Tids nog får vi höra "nej, jag vill inte" Eller
"sluta, jag vill vara ifred..." Gäller att passa på!


Gunga!!!


Wieee!


Fina Li!


Stella plockar blommor!

 
Sommar tjej!


Med raska steg går hon mot den nyfunna kärleken...


Henke...

Bilder från idag...


Så här låg Molly och sov!
Hon skulle nog behöva ett glas vatten....



Får man inte bada med blöja och väska????


Det var det dummaste jag har höööört!


Detta är nog allt för en tid framöver.
Ikväll ska vi roa oss med att packa och sen åker vi till Polen och hälsar på Pelle och Annika!
Vi blir borta i en vecka. Det ska bli sååå roligt! Först nu, när vi läst på lite om Polen har vi förstått att det verkligen kan bli en riktigt rolig, mysig och spännande semester!!





Ha det så bra tills vi hörs nästa gång!!
 

 


Kommentarer
Postat av: Knixie

Vilken mysig vovve =)

2010-06-28 @ 17:18:21
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0