God morgon!!!!!

Jag somnade 19.30 igår. Så himla skööönt att sova ut! Känner mej som en ny männsika!
Idag ska vi åka och hämta våra pass! Det ska bli roligt att se hur vi blev allihop!

Jamie vart minst sagt ÖVERLYCKLIG för sin examenspresent!
Han hoppade, skrattade och ville öppna fort, fort, fort!
Dessvärre hade vi fått tag på ett par som var helt trasiga i tyget! Hans besvikelse var total.
Det kändes så hemskt att se hur ledsen han blev!
Men vi åker in och byter dom idag!

Sen har jag fått kommentarer om nya designen. Roligt att ni gillar den! =)
Ovanför min profilbild fins en länk som ni kan klicka på för att komma till duktiga Josefine som gjort den!

Det ser ut att bli underbart väder idag! Härligt! (ÄNTLIGEN!)
Hoppas att alla får en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0