Härliga dag!

Den här dagen var den bästa på länge! Åh så mysigt vi har haft!
Stisse hämtade Jamie tidigt, efter det plockade han upp min syster, mej, tjejerna och lilla Molly. Sen begav vi oss till stranden! Vi hade packat med oss massa strandleksaker och hade verkligen jätte roligt!
Tjejerna plaskade lite i vattenbrynet, Jamie och Stisse och Molly badade och jag och Sofie njöt av den härliga solen! Det bästa var att vi hade stranden nästan helt för oss själva.
Vi fikade och lekte.
Jamie och Stisse övade lite på att skjuta med racket. Jamie fick iväg ett par riktigt bra bollar!
Härliga dag! Vi har hunnit så mkt och alla har varit så nöjda och glada!
Vi köpte hem mat och njöt så länge det bara gick! 19.30 nattade vi våra fina tre. Dom somnade direkt.



Enligt Jamie var det inte alls kallt!


Gullis!


Stisse och döttrarna!


Bada! (Det är Jamie som simmar!)


Lillis!


Jamie trampande på något vasst i vattnet =(


Med ena strumpan på gick det att leka ändå!
Här fick han iväg ett bra skott! Ser ni bollen?


Alla är med!


Jamie frös och fick låna Sofies fina tröja =)


Finis!


Mys!


Här får ni er ett gott skratt!
Jamie kastar bollen till Stisse som ska hämta den i vattnet!
hohooho!


Rolig lek tyckte Jamie som kastade längre och längre ut!


Molly blir lite orolig när Stefan går långt ut =)


Inte så långt ut! ropar Stella


Vad gör du med mina fötter Molly?


Gömmer dom!


En liten tjej som börjar bli trött...

Allt för idag!
*kram*


Kommentarer
Postat av: Stisse

ser ju precis ut som Stella har tagit lyra efter Jamies dunderträff på bilden innan=)

2010-06-03 @ 00:07:29
URL: http://minafinatre.blogg.se/
Postat av: Stisse

Fan måste tilläga att för att vara helkropps stelopererad så ser jag ju fruktansvärt smidig ut älskling när jag rusar mot Jamies guldkast!

2010-06-03 @ 00:11:17
URL: http://minafinatre.blogg.se/
Postat av: Mia

så himla fina bilder !! det är bara du som fattas.

2010-06-03 @ 11:24:18
Postat av: Linda

Vilka underbara bilder!!!

2010-06-04 @ 06:37:37

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0