I morgon är det freeeedag!

Då ska vi åka till landet! Jamie har varit pirrig hela veckan! Det ser ut att bli fint väder! Kanske man lyckas få lite färg på den lilla kroppen!

Idag har mamma varit här. Det var trevligt. Efter det åkte hon och jag till mölnvik för lite shopping! Eller för mammas del vart det ganska mkt shopping! Jag hittade lite grann jag me! Av shopping blir man glad!

Känner mej väldigt omotiverad till att skriva idag. Så vansinnigt trött. Antar att det är solen som gör att man blir seg. Men jag klagar inte! I LOVE IT! Jag återkommer med ny kraft i morgon!

*kram på er*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0