Jag är helt slut idag!

I morse åkte vi till stranden! Vi har haft världens bästa dag! Det är inte helt lätt att hålla koll på två snabba tjejer vid vattnet, men det gick! Jag måste säga att det är tur att vi har en Sofie!
Både Stella och Nikki har haft jätte roligt idag! Jag med för den delen! =)
Vi njuuuuter av solen och värmen!


Här kommer bilder från idag!


Liten tjej!


Först njöt hon av en glass och sen tog hon lite sand till efterätt!
Hur får man bukt på sand-ätandet? Jag försöker hejda och avleda men hon slutar inte.
När jag säger åt henne flinar hon och tar en näve till!
(För dom som undrar så ser sand likadant ut när det gått genom kroppen... )


Stella äter glass och spanar på båtar!


Bus!


Wiee!


MYYYYYS!


Sping i benen!



Fiskar!


Bygger med pinnar!


Mys med Fia!

 
Finisar!


Hemlisar på G?


Snygg va?
(Hon är singel för den som undrar=)


Den här puddingen sov som en stock!


Stella skaffade sej vänner!


Som kom riktigt nära!


Triss i damer! =)





Dags att sova lite!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0