Jag tar tillbaka det!

Har precis kollat på Daniels tal till Victoria.
Jag är precis lika fånig och blödig som min mamma! (-flaggorna förstås!) Åh, va vackert! Jag grät floder!
Modigt, vackert och så himla romantiskt!
Nästan så att jag hade velat suttit bänkad framför tvn med mamma!
Så jag tar tillbaka det... 
Hon kanske inte är så galen ändå... Men Stisse hälsar att han skämms å mina vägnar =)





Ps. Vi shoppade massor mer än jag nämnde sist! Jag glömde totalt min fina nya almanacka, fingerfärgen, uteleksakerna till Jamie och min fina nya t-shirt! Jag ska lägga in lite bilder när andan faller på! Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0