Jamies har gått ut ettan!


Åh va härligt det var med skolavslutning! Jag ÄLSKAR dessa tillställningar då man får känna sej glad, rörd, upprymd och framför allt STOLT! När min son stod där i kyrkan, i tjusig frisyr och sin sommarkrans kunde jag inte annat än att känna STOLTHET! Han är så fin min unge! Så fin, intelligent, gullig, vänlig och bara så himla bra!
Han var nervös i morse när han vaknade. Han hoppade runt som en gummiboll och fnissade. När man som vi, är 5 i familjen måste man ha lite struktur. 3 av 5 skulle duscha, alla ska ha frukost, hunden ska ut, alla ska vara hela och rena och finkammade i håret. Ja, det blir lätt lite rörigt om man inte vem som gör vad och på vilket klockslag. Idag gick det som på räls! Trots att Jamies nervositet gjorde att han var överallt och ingenstans. Vi var där i god tid och fick bra platser långt fram i kyrkan. Toppen tänkte vi! MEN, när kyrkan var knökfull kom lärarna på att fler elever skulle in och sitta på våra platser! Vi och 4 rader till fick snällt lämna plats till barnen som tågade in en aning sent. Eftersom alla redan funnit sej tillrätta var det bara att ställa sej längst bak. Där hade man inte allt för god sikt kan jag säga. MEN, lilla jag var ju tvungen att se lite bättre och ta lite bilder så jag ursäktade mej, knuffades och buffades lite och tillslut stod jag där, allra längst fram!
Känslosamma jag grät en skvätt och lyckades ta lite kort! 
Bilderna kommer ikväll! Då kommer även bilder från helgen på mjölkö!

Nu vart det sommar ute så vi kanske skulle ta och hitta på något kul!
Skansen? Stranden? Museum? Shopping?
Jag röstar för shopping! (Jag blir nog ensam med min röst men men...)
Det får bli ett familjeråd!

Just det! Jag glömde tala om att Jamie fick examenspresenter! Ja, man slutar ju bara första klass en gång i livet!
Av oss fick han ett benskydd han önskat sej i evigheter. Sen fick han en slant av Mormor, Sofie, Mia och Leffe! Han var nöjd vill jag lova!

I morgon är en stor dag! Vi ska göra en hemlig sak! Bara min syster vet! Jag berättar mer om det i morgon!



Kommentarer
Postat av: Johanna- Max mamma

Gud så fint!! Måste kostat jätte mycket!? Vem har gjort den fina åt dig?

2010-06-12 @ 23:01:43
URL: http://ginnsy.blogspot.com
Postat av: knixie

Kul du blev så nöjd med Designen =D bara höra av sig om de är något mer =)

2010-06-13 @ 18:24:34
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0