Lite sen med uppdat.

Jag har varit heeelt slut! Vi har varit här och där och överallt...
Stitter för tillfället i telefonkö på försäkringskassan. Jag var 603 från början. Det är uppenbarligen inte bara jag som inte fått min ersättning denna månad. Jag ska inte klaga, jag har faktiskt inte haft problem med dom mer än de två sista månaderna. Ah, nr 356! Det börjar närma sej! =)

Midsommar spenderade vi med Therese och Pedja. Alla barnen hade jätte roligt! Vi vuxna oxå!
Vi grillade kött och avnjöt det med färskpotatis, god sallad och sås. Ammm! Underbart!
(Nr 148! Det går undan! Egentligen inte... Jag sätter på filmer och byter blöjor mellan raderna =)
Alla barn utom Stella somnade vid 20. Stellabus vill gärna ha sitt rum, sin kudde och stängd dörr. Vilket inte gick att erbjuda just denna kväll. Efter att jag och Therese promenerat i ca en timme gav vi upp. Hon fick vara vaken. Hon fick lite popcorn och tyckte att livet var en fest! Inte det ultimata men det fick gå... Det är ju bara midsommar en gång om året!
Midsommarafton var iaf JÄTTE trevlig och jag och Therese bestämde att det ska bli fler grillkvällar eller vanligt häng! Det behöver ju inte vara avancerat!

Igår var vi hos Henke och Li. Det var oxå väldigt roligt! Vi vart överbjudna på lekstund och grillning.
Det var tennis och bus med barnen. Kubb och andra lekar var tänkta men det är ju barnen som styr lite och plötsligt sa dom att det var dags för mat. Så Henke startade grillen.
Vi vart bjudna på pannbiffar med ris, världens godaste svampsås och en fantastisk sallad!
Utsökt!!! Bilder från den här kvällen kommer senare under dagen.

Bilder från midsommarafton:


Liten promenad!


Fina Mellin!


Flugorna på ruschkanan var roliga!


Man blir trött av att ha så roligt!


Schkååål!


MYS!


Nikki å Thea!


T & T


Barnbordet!


T & T


GÖTT!


Skål Adrian!
(Hahah! Det ser ut som om Sofie är naken!)


MAAAAT!



Jobbar lite!


Får jag mysa lite?



Åh, va myyyys!


Liten och charmig!


Stor och bestämd =)
GE MEJ MEER!


Ammm!
Ostbågar!


Stella-snålis!


 JAG VÄGRAR ATT BJUDA!


Men jag tar gärna en av dej....


Avnjuter sista droppen... 
Kvällen var alkoholfri för Stisses del. Han körde oss hem sen.
Behöver jag säga att han är världsbäst?


Den fina värden!



Jag ser allt vad ni har på bänken!


Fina jordgubbar!


Ost å kex!


Pigg och fräch!
(förlåt T)


Snygg


Lycklig över få vara uppe på övertid!


Jordgubbar och nattpussar!



P!


Bubblor!


Tröttis!


Nä, nu ska vi nog gå ut!
Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0