Nå, vad tycks?

Själv är jag sjuuukt nöjd! Den känns som jag! Nu blir det ännu roligare att blogga!
Tänk va fint det blir när jag skriver ut denna till barnen sen!
Hon som gjort denna fin fina design heter Josefine och henne hittar ni här
http://knixieoknas.blogspot.com/ 

Vi har gjort massor den senaste veckorna och jag har tagit sjukt mkt bilder så jag berättar i bild istället för text!
Here we go...


Fika och yatzy med moster Sofie!


Min fina!



Nikki ville oxå vara med!


Vattenlek!



Stella hjälper pappa att bygga hallgarderoben!


Stella gick många vändor till VC innan hon blev frisk så vi vart lite bundis med labb-personalen!
Här får hon kika på alla klistermärken efter hon tagit stick i fingret!


Stella klipper tjusiga saker medans jag gräddar pankakor!
Hon börjar bli en hejare med saxen nu!


Till pannkakor blir det självklart grädde! 
Då har jag två gamar tätt intill som väntar på visp-smakisar!


Jamies egna styling! Jag tror att killen gillar rosa =)


Måla, måla, måla...


Stella är stark hon!


Glass i sommarvärmen!


Här flyger Jamie!


Här har vi en som gärna vill bo ute på landet!



Njuter!


Vettenlek!


Jamie ville ha en Emil-bysse och världens bästa Stisse gjorde en till honom!
Sen fick Jamie slipa den så att den vart len och fin! Han vart så förtjust i denna att han sov med den!


Emil i lönneberga gillar vi alla!


Sen bjöd Jamie och Embla in oss på en uppvisning!


Det var ett akrobatnummer dom övat länge på!


Väldigt roligt! Dom fick mycket applåder av publiken!


Sen vart det filmkväll! Vi såg "Rädda willy".
Ingen sa ett ljud under hela filmen. Högsta betyg av barnen!


Vi hade en jobbardag! Alla hjälpte till!

 
Här kommer en bild på mina vackra systrar!
Sofie har tagit studenten!


Hon var som ni ser väldigt nöjd med bilden vi hade valt! =)


Nikki ville oxå ta studenten!


Vi systrar!


Sofie, bli inte sur... Jag vet att du inte gillar bilden men du är vrålsnygg!
Det jag ville visa var KLÄNNINGEN! Visst är den fiiin!


Stella har ju i princip slutat med blöja nu. Så här ser det ut på morgonen!
Pottan i vardagsrummet, barnkanalen på tv, en tjock filt och ett taskigt morgonhumör...
Så länge hon gör det i pottan får hon sitta var hon vill nu i början! =)


Sen var det skolavslutning! Barnen kom i ett tåg från skolan till kyrkan!


Vi var många som var där för att titta på jamie och hans klass när de sjöng!
Stella och Sofie dansar lite!


Mamma har plockat lite blommor!


Nikki var inte helt kry men fick hänga med ändå...
Hon hade det gott i Leffes famn!


Jag och kära svärmor!


Där är han! Ser ni?


Nu kanske ni ser?


Dom var så fina i sina kransar allihop!


Stella ser uttråkad ut men är nog mera tagen av uppträdandet!
Hon gungade i takt och njöt verkligen!


Den här sötnosen har däremot tröttnat för länge sen! =)


Fina unge!


Uppställning!


Sötisar!

 
Jamie får hjälp av bästa kompisen att öppna en av sina avslutnings-presenter!


En liten vurpa!


En fika på söder!


Nikki äter morotskaka!
Det va gott!


Å lite shopping på det!


Sen lite promenad! Härligt!


Vi hittade inte allt vi letade efter så vi åkte till forum oxå!


Där hittade vi det vi sökte! Kamera problemet är löst!
I LOVE IT!


Vi var hos polisen för att fixa pass!
Nikki spanar...


Hur var det dom gjorde nu då...


Med lite hjälp av brorsan sa det bara vips!


Stisse har tatuerat sej!
Han har pratat om det i evigheter men nu blev det verkligen av!


Nemas problemas tänkte Stisse när killen hade börjat...


Efter ett tag var det nog inte lika skönt längre...
Bäst att hålla i sej!


Annars vet man inte vad som kan hända... =)


KLAR!


Kramisar!


Nikki har skaffat sej frisyr! Men bara i nacken!


Molly!


Bästa Therese var här igår kväll! Åh va jag saknar dej när vi inte ses varje dag!


GULLIS!


Lilla, lilla Nikki!


Stella leker krösamaja!


Min glada tjej! (Som numera sliter ur hårspännet hela tiden)


Kärlek!


Först hade vi ett snack om vad man får och inte får göra här hemma...
Stella var inte helt nöjd med att hon inte fick leka i Jamies rum när han inte var hemma...


Om hon inte fick det skulle hon minnsan klättra på väggen istället!


Vi firade farmor Mia idag! Grattis bästa Mia!!!
Underligt nog fick tjejerna oxå paket! =) 
Stella fick sin första prinsessklänning!
Lite blyg men OJ va hon tyckte att den var vacker!


Då Nikki hatar kläder "slapp" hon att få en prinsessklänning för tillfället! =)
men båda tjejerna fick fina paljettskor som kommer att användas flitigt här hemma!


Mys i soffan!


Stefans vackra syster!


Å hennes Fredrik!


Min älskling!


Nikki pysslar!


Stella och farmor Mia ritar!


Nu orkar jag inte lägga in fler bilder!
Den som orkat hänga med ända hit förtjänar applåd!
*klappar och gör vågen* 

Ha det toppen!


Kommentarer
Postat av: Micke

Grymt bra bilder, gillar bloggar som inte skrivs sönder :D. Stisse såg dock lite vrång ut under gaddningen tyckte jag hehe ;D

2010-06-13 @ 23:11:08
Postat av: Marie

Gu vad fina bilder. Duktig du är :) Sommarkramar från oss

2010-06-14 @ 09:07:53
URL: http://familjenkabeleandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0