Rent hus!

Japp! Idag har jag städat ut sjukdomen! Hoppas jag!
Nikki har ju varit sjuk sen Stella vart frisk. Hon har inte alls varit lika dålig som Stella var men nu är hon iaf på bättringsvägen och då ska minsta bacill ut! Alla sängarna är renbäddade, alla handdukar är bytta och golvet är skurat! Känns skönt! Dessutom har jag redan fått bort tvätthögen som bilr av alla lakan!

Jag ringde upp Stellas läkare idag och fick svar på de sista proverna. Både bra och dåligt... Hon har ingen mat-allergi och prover utom ett såg finfina ut! Hon har förhöjda värden på borrelia provet. Hon behandlades ju för borrelia i vintras... När man läser på nätet verkar sjukdomen vara livslång i vissa fall. Vi ska träffa läkaren igen om ett par dagar. Då ska dom ta ett nytt prov och se om värdena stiger eller står stilla. Vad nu det innebär...
Någon som har erfarenhet av borrelia?
Jag känner mej alldeles matt av alla sjukdomar, sjukhusbesök och prover.
Är vi någonsin friska nu för tiden? *suck*

Idag kommer bästa Jamie hem! Då ska han få leta efter sin examenspresent! Vi ville inte ge honom den på självaste avslutningen då han skulle till sin pappa direkt efter. Så idag blir det "skattjakt"!


Today!


Stella pratar med sin älskade pappa!


Soffmys med Emil i lönneberga!








Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefint har det blivit här Tina! :) Å stisses tatuering var superfin den oxå! Kram på er alla! <3

2010-06-14 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0